baterije.com.hr AUTORIZACIJA      Registrirajte se
Autorizacija/registracija nije obavezna za slanje upita i dobivanje ponude.
     
zapamti me na ovom računalu       Zaboravili ste lozinku?
UPUTE ZA NARUDŽBU BATERIJA

Pročitajte ilustrirani tutorial o tome kako odrediti koja zamjenska baterija je namijenjena vašem laptopu.
 
UPUTE ZA NARUDŽBU ADAPTERA

Pročitajte ilustrirani tutorial o tome kako odrediti koji zamjenski adapter je namijenjen vašem laptopu.
 

Inpro - Sustavi za upravljanje dokumentacijom
Uvjeti kupovine

Isporučitelj naručene robe je Inpro d.o.o, Miroslava Krleže 28, 40000 Čakovec.
Inpro d.o.o. putem Internet prodavaonice omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koja se nalazi u njegovoj ponudi.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ga na Inpro d.o.o..
Sve cijene izražene su u hrvatskoj kuni (kn) i uključuju PDV.

Naručivanje robe

Roba se naručuje elektronskim oblikom, odabirom određenih proizvoda, te spremanjem istih u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu klikom na "Pošalji narudžbu".
Inpro d.o.o. obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko Inpro d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

Otprema robe

Naručena roba može se preuzeti na sljedećim adresama:
Inpro d.o.o., Miroslava Krleže 28, 40000 Čakovec
H2 Shop, Slavonska avenija 19, 10000 Zagreb

Prije preuzimanja robe, potrebno je najaviti dolazak kako bi se potvrdio primitak uplate te raspoloživost baterije na lokaciji preuzimanja.

U slučaju slanja robe kurirskom službom, roba će biti složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti avansno.

Cijena dostave u Hrvatskoj je 40 kn s uključenim PDV-om za pošiljke do 5 kg (za teže pošiljke po cjeniku prijevoznika) i za direktno plaćanje na naš žiro račun.
Ukoliko se roba plaća kod preuzimanja cijena dostave se diže za 10kn + PDV.

Rok dostave za opciju "Slanje na adresu korisnika" je slijedeći (orijentacijski, ovisno o rasporedu prijevozniku):

1 dan
Bjelovar, Brdovec, Bukovje Bistransko, Čakovec, Čibača, Dubrovnik, Đakovo, Gornji Stupnik, Hrvatski Leskovac, Ivankovo, Ivanovac, Josipovac, Karlovac, Koprivnica, Krapina, Lučko, Matulji, Mirkovci, Našice, Ogulin, Opatija, Osijek, Pazin, Petrinja, Požega, Pula, Rijeka, Samoborski Otok, Sesvete, Sisak, Slavonski Brod, Sobreč, Split, Strmec Samoborski, Sveta Nedjelja, Sveti Ivan Zelina, Šibenik, Tenja, Trnovec Bartolovečki, Varaždin, Velika Gorica, Velika Mlaka, Vinkovci, Virovitica, Višnjevac, Zadar, Zagreb, Zagreb-Dubrava, Zagreb-Sloboština, Zagreb-Susedgrad, Zaprešić

1-3 dana
manji gradovi i mjesta

2-7 dana
Otoci

Povrati / reklamacije

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju na Inpro d.o.o. e-mailom, telefonski ili pismeno.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

* isporuka robe koja nije naručena
* isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Inpro d.o.o. će kupcu nadoknaditi njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.

Trajanje jamstva u mjesecima za sve proizvode koji podliježu jamstvu, naznačeno je na ponudi te računu kojeg ste dobili uz proizvod.
Jamčimo da će proizvodi, ako se ispravno koriste, pravilno raditi u jamstvenom roku koji je određen pravilnikom proizvođača, te se obvezujemo otkloniti sve eventualne nepravilnosti u radu o svom trošku u jamstvenom roku.

Jamstvo se može ostvariti isključivo ako se proizvod dostavi u naš ili drugi ovlašteni servis u jamstvenom roku s jamstvenim listom, kopijom računa, pripadnom dokumentacijom, priborom i opisom kvara u pisanom obliku. Za ostvarivanje prava na jamstvo nužno je da je korisnik pri uporabi postupio prema uputama za korištenje, da proizvod nema mehanička oštećenja te da ga nisu pokušale popravljati neovlaštene osobe!

Za kvarove nastale nestručnim rukovanjem, mehaničkim ili toplinskim oštećenje te višom silom (udar groma, prenapona) jamstvo ne vrijedi.

Ako u jamstvenom roku uređaj nije popravljen za 45 dana od dostave uređaja u naš servis, zamjenit ćemo ga novim ili napraviti odobrenje.
Ako u jamstvenom roku popravak uređaja traje dulje od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za trajanje popravka istog.

Rezervni dijelovi za složene uređaje bit će osigurani najmanje 7 godina od prodaje, osim za one koji se ne popravljaju nego zamjenjuju.

Za reklamirane proizvode za koje se ustanovi da su tehnički ispravni naplatit će se usluga dijagnostike prema važećem cjeniku usluga!

Inpro d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Upute o postupku jednostranog raskida ugovora:

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača roba predana u posjed. Kako bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač mora obavijestiti prodavatelja (Inpro d.o.o.) o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, telefaksa i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).

U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Inpro d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora trgovcu.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom sukladno članku 77. stavak 5., osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Inpro d.o.o. dužna je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču uplaćeni novac, ali ne prije što primi vraćenu robu.

U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Inpro d.o.o. nije obvezna prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Inpro d.o.o. ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Inpro d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. 

Preporuke za kupovinu:

  • dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u opisu proizvoda prilikom izbora proizvoda,  
  • ne preuzimajte proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenite pozornost na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati pošiljatelju, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom 
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • pregledajte proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (na primjer pukotine na proizvodu, nedostajući dijelovi i sl.) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (na promjer odgovaraju li dimenzije proizvoda Vašim potrebama, otvaraju li se proizvodi na pravilan način, radi li mehanički brojač ispravno i sl.) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti 
  • u slučaju svih dodatnih pitanja kontaktirajte nas telefonski ili elektroničkom poštom

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi putem elektroničke pošte na e-mail adresu: servis@inpro.hr

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.


Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Inpro d.o.o. obvezuje se da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Baterije za ACER prijenosna računala Baterije za APPLE prijenosna računala Baterije za DELL prijenosna računala Baterije za FUJITSU prijenosna računala Baterije za HP prijenosna računala Baterije za LENOVO prijenosna računala Baterije za TOSHIBA prijenosna računala

Copyright © 2010.-2017. Inpro d.o.o., sva prava pridržana.